От архивите: приземилият се сам самолет
Страница 1 от 1
От архивите: приземилият се сам самолет
На 23 ноември 1944 британски войници от зенитните части базирани до самолетна писта в Белгия виждат как към тях се приближава американски бомбардировач B-17 "Летяща крепост". Той е със спуснат колесник и изглежда леко очукан, макар да работят всичките му двигатели. По това време не се очаква кацане и войниците решават, че самолетът е в беда и ще каца аварийно.
Бомбардировачът се спуска плавно на пистата, подскача няколко пъти и накрая спира след като едното му крило заорава в земята. Все пак това се брои за кацане, а не за разбиване. Близо 20 минути никой не излиза от самолета и накрая хората на земята отиват да проверят какво става - смятат, че оцелелите от екипажа вероятно са ранени и затова не могат да излязат.
Войниците влизат през един люк и с изненада виждат, че в самолета няма никой, а всички парашути са налични.
По номера на самолета се открива към коя американска военна въздушна част той принадлежи. Постепенно са издирени всички членове на екипажа, които се оказват до един живи и на свой ред са изненадани, че самолетът е кацнал. Ето какво разказват те. През въпросния ден те летели към Германия за поредната бомбардировка. Появили се технически проблеми, а след това били засегнати и от вражески огън. Два от двигателите спрели да работят. Командирът обърнал самолета обратно към Англия, но скоро решили, че няма да успеят да стигнат до там и се пренасочили към Белгия. Малко по-късно решили, че няма да стигнат и до там, сложили си парашутите и скочили.
Как все пак самолетът успял да кацне и как да си обясним противоречията? Според някои скептици, британските войници не са успели да различат колко двигателя работят - помислили са си, че са 4, а всъщност само два работели. Това е малко вероятно, все пак става въпрос за зенитчици, те наблюдават небето за вражески самолети и би трябвало да имат тренирано око. Има вероятност действително при кацането да са работили всичките четири двигателя, някак си да започнали да функционират отново въпреки повредите след като екипажът е напуснал самолета. А парашутите може просто да не са били преброени правилно.
Дори и да приемем горните обяснения, пак е трудно да обясним самото кацане. Според някои самолетът просто бавно е губел височина и само на пръв поглед изглежда, че е кацал, той е падал. По една случайност това се е случило на правилното място. Един вид едно голямо съвпадение. Трудно мога да повярвам в това, невероятно е. Самолетът прелита огромно разстояние - стотици километри, как точно ще вземе да пада и да достигне земята точно на пистата. Нещо го е приземило, но какво?
http://misterika.blogspot.bg/2017/04/blog-post_4.html
Бомбардировачът се спуска плавно на пистата, подскача няколко пъти и накрая спира след като едното му крило заорава в земята. Все пак това се брои за кацане, а не за разбиване. Близо 20 минути никой не излиза от самолета и накрая хората на земята отиват да проверят какво става - смятат, че оцелелите от екипажа вероятно са ранени и затова не могат да излязат.
Войниците влизат през един люк и с изненада виждат, че в самолета няма никой, а всички парашути са налични.
По номера на самолета се открива към коя американска военна въздушна част той принадлежи. Постепенно са издирени всички членове на екипажа, които се оказват до един живи и на свой ред са изненадани, че самолетът е кацнал. Ето какво разказват те. През въпросния ден те летели към Германия за поредната бомбардировка. Появили се технически проблеми, а след това били засегнати и от вражески огън. Два от двигателите спрели да работят. Командирът обърнал самолета обратно към Англия, но скоро решили, че няма да успеят да стигнат до там и се пренасочили към Белгия. Малко по-късно решили, че няма да стигнат и до там, сложили си парашутите и скочили.
Как все пак самолетът успял да кацне и как да си обясним противоречията? Според някои скептици, британските войници не са успели да различат колко двигателя работят - помислили са си, че са 4, а всъщност само два работели. Това е малко вероятно, все пак става въпрос за зенитчици, те наблюдават небето за вражески самолети и би трябвало да имат тренирано око. Има вероятност действително при кацането да са работили всичките четири двигателя, някак си да започнали да функционират отново въпреки повредите след като екипажът е напуснал самолета. А парашутите може просто да не са били преброени правилно.
Дори и да приемем горните обяснения, пак е трудно да обясним самото кацане. Според някои самолетът просто бавно е губел височина и само на пръв поглед изглежда, че е кацал, той е падал. По една случайност това се е случило на правилното място. Един вид едно голямо съвпадение. Трудно мога да повярвам в това, невероятно е. Самолетът прелита огромно разстояние - стотици километри, как точно ще вземе да пада и да достигне земята точно на пистата. Нещо го е приземило, но какво?
http://misterika.blogspot.bg/2017/04/blog-post_4.html
Георги- Главния
- Posts : 1201
Join date : 10.04.2015
Similar topics
» Изчезналият за 10 минути самолет
» Самолет без пилот се разбива в Канада
» От архивите на ЦРУ
» От архивите на ЦРУ: НЛО над Непал
» От архивите: чудовището-тиква
» Самолет без пилот се разбива в Канада
» От архивите на ЦРУ
» От архивите на ЦРУ: НЛО над Непал
» От архивите: чудовището-тиква
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите